gravatar

Kesilapanku...

besar kesilapanku, besar lagi kesilapanmu
hampa yang kau rasakan, hampa lagi perasaanku
kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan
yang tak mungkin kau maafkan lagi
kutak mungkin kau perlu disisi

besar kesalahanku, besar lagi keegoanmu
berkali ku beri alasan, berkali-kali kau menolaknya
kau inginku menyalakan diri ini bagai lilin
dan terbakar oleh perbuatanmu

suasana sepi kini menambahkan hening di dalam hatiku
mengadil sikapmu, biar di jiwamu kutelah tiada
di waktu begini diusik kenangan silam yang bertandang
lalu kubiarkan, ia menabahkan hati ini

* kekasihku cukup engkau buatku begini
luka ini usah engkau berdarahkan kembali
aku masih cinta padamu, aku masih setia padamu
kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu

di dalam rindu ku menangis, dalam kalbu ku terasa
teringatmu dikala derita yang memisahkan kita
di dalam sendu ku berseru, yang terukir dalam hatiku
kekasih bukalah pintu untuk sekali ini



aku cinta kepadamu

besar kesilapanku, besar lagi kesilapanmu
hampa yang kau rasakan, hampa lagi perasaanku
kau cuba menyatakan aku membuat kesilapan
yang tak mungkin kau maafkan lagi
kutak mungkin kau perlukan lagi
disisi.....

Click for Charity